
Dziś prawie każda firma decyduje się na usługi copywriterskie. Jedni zatrudniają copywritera na etat, a inni decydują się skorzystać z usług freelance copywritera. Ta opcja jest dla wielu firm najkorzystniejsza cenowo, ale jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje profesjonalny copywriting to wiedz, że cennik jest zróżnicowany i w dużej mierze zależy od rodzaju pisanego tekstu, inaczej są wyceniane teksty proste, inaczej teksty na stronę internetową, czy teksty wysoce specjalistyczne.
Jak powinien wyglądać dobry tekst na stronę internetową? Pisze o tym na copywriter.pl Jarek Kaniewski, copywriter z wieloletnim doświadczeniem i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie reklamy, między innymi Effie Award. Według niego, dobry tekst na stronę internetową powinien:
- wyróżniać się spośród wielu tekstów publikowanych w sieci
- być wciągający i dawać do myślenia, żyć w świadomości klientów
- być tak skonstruowany, aby klient mógł Cię poznać i zobaczyć, że rozumiesz jego potrzeby, w tym celu copywriter musi poznać nie tylko Ciebie, ale także Twoich klientów.
Firmy według kategorii
Katalog produktów i usług dla każdego
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Usługi remontowo-budowlane
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Atrakcje turystyczne i noclegi
Baza organizacji i stowarzyszeń
Baza kursów i szkoleń
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD